Pozycjonowanie sklepu internetowego

Zaufali nam

Pozycjonowanie wortalu Meble.pl meble.pl

Wdrożenie kampani seo i sem dla sklepu internetowego

Case study

Kompleksowe wdrożenie kampanii SEO i SEM

Dzięki WWB s.c. Drogeria Internetowa Perfect Fresh zyskała bardzo na popularności. W przeciągu roku (od 06.2006 – do 07.2007) nastąpił diametralny wzrost unikalnych użytkowników aż o 2802%.

Usługi firmy WWB s.c. są naprawdę godne polecenia. Dzięki nim w znaczący sposób wzrosło zainteresowanie asortymentem Drogerii Perfect Fresh.

Sławomir Bednarski tel. 0-604-458-537, właściciel Drogerii Internetowej Perfect Fresh

 

Cel:


Nasza współpraca z firmą ERTES właściciela drogerii Perfect Fresh rozpoczęła się w czerwcu 2006 roku. 

Głównym zadaniem było wdrożenie kampanii SEO oraz usprawnienie skryptu e-commerce pod względem funckjonalności jak i użyteczności, te usprawnienia mają bezpośredni wpływ na popularność sklepu jak i sprzedaż asortymentu (w tym przypadku kosmetyków i perfum).


Realizacja:


Ze względu na kompleksowość usługi nasze prace podzieliliśmy na 2 etapy równorzędnie wdrażane. Poniżej przedstawiamy listę znaczących poprawek i usprawnień wykonanych w przeciągu rocznej współpracy.


Pierwszy z nich
dotyczył stricte aspektów pozycjonowania i optymalizacji serwisu:

 

  • zmiana kodowania serwisu na XHTML 1.0 Strict na divach
  • dynamiczne meta tagi, dostosowanie menu nawigacyjnego do wymogów widzialności przez wyszukiwarki
  • wprowadzenie odpowiednich znaczników html-owych (h1-h6, strong, em) w opisach i tytułach poprawiających widoczność w wyszukiwarkach
  • poprawna, pełna indeksacja sklepu (google), poprzez usprawnienie linkowania wewnętrznego oraz wprowadzenie różnych dynamicznych map serwisu
  • wprowadzenie wiele ścieżek dostępu do finalnych produktów (dotyczy również aspektu funkcjonalności i użyteczności)
  • dywersyfikacja serwisu ze względu na oferowany produkty firmowe (dynamiczne subdomeny)


Drugi etap
dotyczył usprawnienia użyteczności oraz funckjonalności sklepu.

W styczniu 2007 roku sklep wprowadził całkiem nową grafikę.

 

  • wprowadzenie wyszukiwania zaawansowanego
  • wprowadzenie wielu ścieżek dostępu do finalnych produktów (poprzez producenta, serię, pozostałe produkty z linii)
  • wprowadzenie top 10, nowości i promocji
  • sortowanie asortymentu po cenie i nazwie
  • możliwość wysyłania zapytań o produkcie, wystawiania opinii oraz powiadamiania znajomych (e-mail)
  • wprowadzenie nowych form płatności (przy odbiorze oraz płatności online)
  • wprowadzenie automatycznych powiadomień o braku wpłaty i anulowaniu zamówienia
  • możliwość dokonywania zakupów bez rejestracji
  • implementacja systemu rabatowego oraz programu lojalnościowego (punkty za zakupy)


Proces pozycjonowania jest ciągle kontynuowany, trwają również prace nad wdrożeniem nowoczesnej portalowej grafiki.

Rezultat:

 

Działania firmy WWB s.c. miały bezposredni wpływ na wyniki finansowe internetowej drogerii Perfect Fresh.

Po niespełna rocznej współpracy nastąpił wzrost sprzedaży produktów kosmetycznych o 1444%. To niesamowity efekt i dowód na profesjonalizm usług SEO i SEM.

Sławomir Bednarski tel. 0-604-458-537, właściciel Drogerii Internetowej Perfect Fresh

Strona: 1
 
WWB.pl - wirtualny wymiar biznesu pozycjonowanie stron rzeszow